top of page
Nusfjord Arctic Resort

SOSIALE MEDIER-KONTOER

For å øke synlighet og engasjement på sosiale medier-kontoer, er det viktig å være tilstede gjennom likes, kommunikasjon, engasjement i kommentarer og regelmessig publisering av innlegg - på de riktige tidspunktene. Ved organisk publisering er det avgjørende å publisere riktig og engasjerende innhold på optimale tidspunkt. Ut i fra analyser og statistikk, vet vi når følgerne er aktive og tilpasser publisering deretter. Vi har over en lengre periode publisert på Nusfjord Arctic Resort sine kontoer og publisert ut i fra statistikk og data på følgerne.


TEKSTPRODUKSJON

Nusfjord har en lang historie som fiskevær, og lokale historier er derfor en del av feriestedets merkevareidentitet. Vi har laget artikler om bygdas tradisjonelle væremåte. Vi skriver engasjerende tekster til alle poster og annonser og tilpasser budskap etter behov. I tillegg produserer vi artikler til nettsiden ut ifra analyser.


COMMUNITY MANAGEMENT

Daglig monitorerer vi Nusfjord Arctic Resort sine sosiale medier-kontoer. Vi er aktive og besvarer alle henvendelser og kommentarer som kommer inn. På den måten øker vi engasjement og følgermasse.


ANNONSERING

Vi har laget forskjellige sett med kampanjer og annonser på Facebook, Instagram og Linkedin for å målrette mot potensielle nye reisende som leter etter et sted å bo når de er i Lofoten. Disse annonsene er tilpasset ulike målgrupper og justeres etter sesong og aktuelle hendelser i området.

SOCIAL MEDIA COMMUNITY MANAGEMENT

To increase visibility and engagement on social media accounts, it is essential to be present through likes, communication, engagement in comments, and regular publishing of posts - at the correct times. In organic publishing, it is essential to publish the right and engaging content at the proper times. Based on analyses and statistics, we know when followers are active and adapt publishing accordingly. Based on the analysis and statistics, we know when the followers are online and most likely engaging and adapt the publication accordingly. Over a more extended period, we have published at Nusfjord Arctic Resort's accounts and published based on statistics and data on the followers.


TEXT PRODUCTION

Nusfjord has a long history as a fishing village, and local stories are, therefore, part of the resort's brand identity. We have created articles about the village's traditional way of being and doing. We write engaging texts for all posts and advertisements and adapt messages as needed. In addition, we produce articles for the website based on analyzes of what guests and the local community want to know more about.


COMMUNITY MANAGEMENT

We monitor Nusfjord Arctic Resort's social media accounts daily and are active and respond to all inquiries and comments that come in. In this way, we increase engagement and follower mass.


ADVERTISING

We have created different sets of campaigns and ads to target potential new travelers looking for a place to stay when living in Lofoten. We created Facebook, Instagram, and Linkedin ads adapted campaigns to different target groups and adjusted them according to season and happenings.

Gjennomføring

Nusfjord Arctic Resort ønsket å øke sin organiske tilstedeværelse, i tillegg til å nå ut til nye målgrupper og geografiske områder ved bruk av betalt annonsering på plattformer som Facebook, Instagram, Google og LinkedIn.

RØBBET har over en lengre periode stått for all av digital innholdsproduksjon, annonsering og organisk tilstedeværelse.

Bakgrunn og målsetning


Nusfjord Arctic Resort har en bred målgruppe og ønsker å nå mennesker over hele verden. De ønsker å vise frem det unike med Nusfjord, samt historien og følelsen av å være der.


Vi produserer kontinuerlig innhold til deres sosiale medier kontoer ved bruk av bilder, tekst og video.



Nylig har det blitt opprettet en LinkedIn-konto for å markedsføre resorten mer mot B2B-kunder. I tillegg til organisk publisering, har vi også satt opp målrettede annonser.




Nusfjord Arctic Resort has a broad target group and wants to reach people worldwide. They want to showcase the uniqueness of their fishing village, as well as the history and the feeling of being there.


We continuously produce content for your social media accounts using images, text, and video.



Recently, a LinkedIn account has been created to market the resort more towards B2B customers. In addition to organic publishing, we have also set up targeted advertisements.



Innhold

Etter å ha gjort analyser over hvem følgerne er på hver plattform, justerte vi strategien og publiserte forskjellig innhold på plattformene for å treffe de ulike målgruppene.


I det siste har vi økt engasjementet med +38 % på Instagram og +48 % på interaksjon med innhold.

After researching who the followers are on each platform, we adjusted the strategy and published different content on the platforms to reach the different target groups.


Recently, we have increased engagement by +38% on Instagram and +48% on interaction with content.

Resultat

Nusfjord Arctic Resort

Tjenester

Sosiale medier
Tekstproduksjon
Innholdsproduksjon
Annonsering

Nusfjord Arctic Resort er en luksuriøs hotellresort i Lofoten i Norge. Resorten ligger i Norges eldste og best bevarte fiskevær og er et populært reisemål for både norske og internasjonale turister fra over hele verden.

bottom of page