top of page
Stories

RØBBET har opprettet alle sosiale medier kontoer og holdt kontoer aktive ved kontinuerlig publisering ved bruk av video, bilder, tekst og reels, i tillegg til å utarbeide identitet og strategi.


SOSIALE MEDIER-KONTOER

Tilstedeværelse på riktige plattformer er viktig. Stories ble lansert på slutten av 2021 og trengte da å sette opp sine digitale kontoer. Vi opprettet kontoer på plattformer som Facebook, Instagram og Linkedin.


TEKSTPRODUKSJON

Alle innlegg og poster på sosiale medier, trenger også tekst som engasjerer. Vi skriver tekst til alle poster og annonser og tilpasser budskap etter behov. Vi bistår også med tekstproduksjon på nettsiden.


COMMUNITY MANAGEMENT

En viktig ting for å øke synlighet og engasjement er å være tilstede på alle kontoer gjennom likes og kommunikasjon med følgere, og engasjement i kommentarer. Daglig monitorerer vi Stories sine sosiale medier-kontoer og er aktive. På den måten øker vi engasjement og følgermasse.


ANNONSERING

For å nå ut til nye potensielle kunder, har vi satt opp annonser rettet mot bransjen med informasjon om firmaet, samt oppfordring til å lage innhold. Som en del av strategien har vi også retargeting annonser mot folk som engasjerer seg i lignende innhold og som har vært inne på nettsiden til Stories tidligere.

RØBBET has created all social media accounts and kept the accounts active by continuous publishing using video, images, text, and reels, in addition to preparing identity and strategy. Each platform has its strategy, and the content is adjusted before publishing to ensure it engages with the right target group.


SOCIAL MEDIA ACCOUNTS

Presence on the right platforms is essential. Stories launched at the end of 2021 and needed to set up their digital accounts. We created accounts on platforms such as Facebook, Instagram, and Linkedin.


TEXT PRODUCTION

All posts and posts on social media also need engaging text. We write texts for all posts and advertisements and adapt messages as needed. We also help with articles on their website.


COMMUNITY MANAGEMENT

An important thing to increase visibility and engagement is to be present on all accounts through likes, communication with followers, and engagement in comments. We monitor Stories' social media accounts daily and are active. In this way, we increase engagement and follower mass.


ADVERTISING

To reach out to new potential customers, we have set up advertisements aimed at the industry with information about the company, as well as an invitation to create content. As part of the strategy, we also retarget ads toward people who engage in similar content and have been on the Stories website before.


Gjennomføring

Stories ønsket å styrke sin digitale identitet, både organisk og betalt. Å ha en troverdig og oppdatert tilstedeværelse på digitale flater, er viktig for filmproduksjonsselskapet når de skal pitche seg inn til nye og eksisterende kunder. Stories produserer high-end reklamefilmer og deres sosiale medier-kontoer representerer også dette.

Bakgrunn og målsetning

Facebook har fungert som en sanntidsportefølge av alle produksjoner som er blitt gjort av Stories.



På Instagram kan vi leke mer med innholdet, og har gjennom testing funnet ut at innhold som viser hva som skjer bak kameraet engasjerer følgerne mer. Etter en stor kommersiell opptak sommeren 2022, laget vi en rulle for å vise frem arbeidet bak videoen og alt det spesielle kamerautstyret de brukte. I løpet av sekunder ble videoen viral. Med bare 350 følgere på den tiden nådde videoen over 6000 mennesker på bare noen få timer.



Stories sin LinkedIn-konto ble nylig opprettet for å målrette mot B2B. Innholdet på LinkedIn vil være likt Facebook og fungere som en portefølje, men strategien og innholdet skal justeres for å nå målgruppen som ønsker å kjøpe deres tjenester.



Facebook works as a real-time portfolio of all the work Stories has done lately.




For Instagram, we can play more with the content and have found through testing that content that shows what happens behind the camera engages the followers more. After a big commercial shoot in summer 2022, we created a reel to showcase the work behind the video and all the special camera gear they used. Within seconds the video went viral. With only 350 followers at the time, the video reached over 6000 people in just a few hours.



Stories’ LinkedIn account was created recently to target B2B. The content on LinkedIn will be similar to Facebook and work as a portfolio, but the strategy and content will be adjusted to reach the target group that wants to buy their services.



Case study

Innholdet som ble produsert og distribuert, samt annonseringen det siste året, har gitt stort engasjement, økt merkevarebevissthet og har drevet nye potensielle kunder. Det at Stories er jevnlig synlig og aktiv på sosiale medier har gjort at firmaet har markert seg tydelig i filmbransjen.


Tilbakemelding fra Stories:

Som filmproduksjonsselskap med mye visuelt innhold, er det viktig å ha en samarbeidspartner som forstår vår merkevare og viktigheten av synlighet på flere digitale plattformer. Vi har hatt god effekt av markedsføringen som er gjort på Facebook, Instagram og Linkedin, og har som følge av dette stadig økende engasjement og rangeres høyt i søk etter filmproduksjonsselskaper i Oslo. Spesielt gunstig er det at RØBBET selv lager innhold og tilpasser eksisterende innhold til de ulike kanalene og formatene.

As a result, the campaign and organic content generated high levels of engagement, increased brand awareness and drove new leads and customers. The fact that Stories is regularly visible and active on social media has meant that the company has made a clear mark in the film industry.


Review from Stories:

As a film production company with a lot of visual content, we need to have a collaboration partner who understands our brand, the importance of visibility on multiple digital platforms, and how we want to appear. RØBBET has delivered digital communication on all our digital platforms and, through a targeted strategy, has made us visible to those we want to target. We have had a good effect from the marketing done on Facebook, Instagram, and Linkedin. As a result, we have constantly increased engagement and ranked high in the search for Oslo film production companies. It is particularly beneficial that RØBBET creates content and adapts existing content to the various channels and formats.

Resultat

Stories

Tjenester

Sosiale medier
Tekstproduksjon
Innholdsproduksjon
Annonsering

Stories er et filmproduksjonsselskap basert i Oslo. De er bransjeledende på matreklame og produserer en rekke reklamefilmer for ledende aktører i bransjen.

bottom of page